Time flies !

Ja jävlar va fort tiden går, hänger ju knappt med i svängarna :O Men de är bra iofs för då kommer våren och sommaren snart va här och inget är faan bättre än de :D
 
Trodde aldrig för några mån sen att livet skulle bli såhär bra och att jag skulle må såhär bra och jag har mina underbara nära och kära att tacka för de, jag vore inget utan er och inga ord i världen kan beskriva min tacksamhet och kärlek till er, ni räddade mitt liv ♥
Mest tack till min finaste och bästa Emma, du fick mig att andas och le igen - jag älskar dig ♥
 
Kom på nu också att de 8 v sen jag träffade F för första gng också, sen dess har tiden bara runnit iväg, fattar de knappt alltså och tänk att om lika lång tid så kommer de typ va sommar ute, hur sjukt liksom :D
Tack för att du får mig att må sjukt jävla bra iaf och finns där, världens bästa ketchup :D ♥
 
Sitter och dricker te och käkar yoghurt nu iaf och laddar inför ikv, sjukt taggad :D
 
Fint väder är de också så ska ta en PW lite senare och ska även förbi solariet en sväng, skönaste som finns alltså!!
Jag ♥ värmen :D
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0