TGIF

Vaknade upp imorse och fick inte direkt ngn superstart på dagen. Hade inga cigg heller men gulliga Emma kom förbi på sin håltimme och muntrade upp mig, gulig som hon är hade hon med sig cigg också, min vackra räddande ängel ♥
 
Behövde rensa tankarna lite kring allt så tog med mig Rizzla ut på en PW. Va så sjukt härligt väder ute så va ju omöjligt att inte bli på lite bätre humör då när solen sken som faan :D
Började äntligen använda min app 'Runkeeper' som jag haft aslänge men aldrig använt. så ska fortsätta med den  nu varje gng, toppenbra eftersom man ser sina resultat och allt sånt också, rekomenderas !
 
 
Lite nyttig lunch på de också som jag lagade heeelt sj :D
 
Nu är Tjackis och Leo här så hörs sen. njut av solen nu medans den är här :D
 
PUSS !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0