Sunday och helgrapport

Grymt härligt väder idag igen, blir så jävla lycklig :D
 
I fredags va jag och Emma nere på Olles. Hade inte tänkt stanna så länge för vi skulle vidare sen men vi fastnade typ, träffade på lite killkompisar där nere så vi satte oss med dom och drack, öl shots, drinkar :) Ashärlig stämning och Jossan kom ner också lite senare :) Fick vipkort av ägaren också haha och stod och bollade idéer med han om hur de skulle kunna bli bättre där nere haha ;D
 
 
Blev kvar till stängning iaf och drog hem till mig, drack lite vin och väntade på att Smeten skulle komma och hämta oss och köra oss till Kåå som hade fest och kom väl dit vid 3 lr ngt lagom runda om fötterna.
Emma valde dock att dra hem ganska snart men jag blev kvar och krökade vidare, vart en jävla massa vin med Maya, stapplade ner för trappen strax innan 6 på morgonen och så tog jag, Felix, Maya, Ponta och Rassmus buss hem. Jag och Felix drog hem och kom väl i säng vid halv 8 lr ngt hehe ^^
 
Lördagsmorgonens fynd hahaha x'D
 
Vaknade upp i lördags och mådde allt annat än kalas, fy faan alltså -.-
Chillade bara hemma hela dagen och kvällen och myste med Rizzla, lagade god mat och kollade film. Strax efter 1 gick jag ut och mötte Felix, satt och lyssna på skön musik och kom väl i säng vid 3 typ.
 
 
Vaknade upp idag och mådde som en kung till skillnad från Felix som va apbakis haha xD
Följde med han till bilen sen och passade på att ta en promenad med Rizzla i solskenet.
Städat och fixat hemma nu och väntar på att Felix ska komam tillbaka med slagborr osv så ska vi sätta upp min tv och lite annat så de blir fint här hemma :) Världens snällaste!
 
 
Blir bara chill idag tror jag men uppdaterar nog senare med lite bilder osv på hur de blev :)

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0