Röjja röjja

Håller på och fixar lite här hemma, grejer överallt typ haha nää men inte riktigt men alltid skönt att plocka rent. Körde 2 diskmaskiner imorse och nu håller jag på med vardagsrummet :)
Måste påminna Felix om den där jävla slagborren så vi kan få upp tv:n på väggen och måste sätta upp lite annat också men kan ju inte göra de sj för mina väggar är gjorda av kukbetong...... :@ :(
 
Emma ringde nyss och sa att hon och Satu kommer hit om en stund när dom slutat, blir lite fika och sen vid 4 ska vi ner och säga hej till Tjackis som precis har börjat sin praktik på Olles haha :D
 
Nää nu måste jag städa vidare här, langar ett till inlägg lite senare med de jag lovade :)
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0