Längtar !!

Fredagar längtar jag alltid mest efter, va skittaggad innan idag men nu känner jag mig bara jätteseg, orkeslös och har ingen lust alls att tagga ut ikv :/
 
Emma kom hit vid 4 idag så käkade vi lite och fixade lite hår osv. och nu är hon nere och möter Tjackis i centrum sen kommer dom tillbaka så ska vi mysa lite och sen får vi se va som händer. Lutar åt att jag och Emma glider ner till Olles för ett par öl med Johan men de får bli cola för min del ;) Vinet står i köket i vanlig ordning men finns inget sug för vin alltså, dööööö på att må såhär alltså, uäääk !
 
Vill typ bara att helgen ska gå fort så de kan bli söndag för då åker jag ut till mamma och pappa i ett par dagar, ska nämligen göra några sjukt spännande och efterlängtade saker på tis så min gulliga underbara bästa mamma har bokat tid åt mig för de :'D Kommer känna mig som en helt ny människa!! Är såååå nervös, säger bara p a a a a i i i i n !!! Men vill man va fin får man lida pin ;) Velat göra detta så sjuuuukt länge nu :D
 
Nu kommer tjejerna tillbaka så time to be social med dom och fixa sig lite :*
 
Bild från PWn igår i strålande solsken :D
 
 
Världens bästa pappa va i huddinge en sväng igår också ♥
 
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0