I'm back !!

Hej världen!
 
Sitter hemma och äter frukost nu och kollar på Californication, mår inte så jättebra idag så tvingar i mig lite frulle nu för att se om jag mår bättre sen.
 
Tänkte sammanfatta dagarna här lite
I fredags blev de inte nyktert som jag skrev haha utan ist drog jag, Emmma och Tjackis hem till Jojje för att kröka, mötte upp Felix där och hade en trevlig kväll med lagom mängd alkohol faktiskt för min del :D Micke, Kevin, Wille, Sebbe och Emil osv va där också vilket va jättekul då vi inte setts på sjukt länge :) :)
Strax efter 4 skulle jag och Felix dra hem så fick bli en promenad hem på 20 min och fy faaaaan va kallt de va alltså, gjorde typ ont att ta av sig jeansen när jag kom hem för benen va så frusna hahaha xD
 
I lördags va jag dock inte så fit for fight så jag och Felix chillade hemma till en film och lite käka bara :)
 
I söndags skulle jag åkt till familjen egentligen men blev inte så så hängde med Emmma under dagen och sen kom Felix så låg vi och kollade på film alla 3 i soffan, myspys :) Emma drog hem vid 12 och då gick vi och la oss.
 
I måndags vid 11 kom mamma och hämtade mig här hemma så åkte vi ut till stallarholmen. Alltid så mysigt att komma ut dit :)
Började med gå 15 min på rullbandet och sen sprang jag nästan 2 km på slutet också, måste få upp mitt flås igen alltså! Blev en långprommis över åkrarna sen med mamma och alla hundarna, lite kämpigt för Rizzla att ta sig fram men hon kämpade på så bra så :D
Resten av kvällen myste jag typ bara i soffan med familjen och kollade på tv typ :)
 
Kommer upp ett till inlägg sen med bilder från helgen och så ska jag berätta va de va för ngt jag va och gjorde igår som jag skrev om i förra inlägget. Så håll utkik ;)
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0