Horsnö !!

Skulle ner till centrum för att möta Emma och Ullis på castello en snabbis och eftersom de kommit snö nu så va de ju fucking blankis på parkeringen nedanför mig så drog världens jävla vurpa och aa sen låg jag där på marken.. Tur att de stod en stor budbil framför typ så ingen såg för måste sett helt sjukt roligt ut hahaha, så till er som såg, måndagens underhållning i vanlig ordning så jag bjuder på den xD

Efter castello gick jag och handlade och nu har jag precis käkat soppa och macka, en ny från Kelda, thaisoppa heter den och man bara värmer den i kastrullen :) Emma och jag smakade den på coop i veckan och den va så jävla god så va tvungen att köpa den idag hihi :D


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0