hästmänniskor, HJÄLP !!!!

Collina behöver ny fodervärd alt. ny ägare.

Fullblodssto f. 2002. ca 158 cm i mkh. Snäll att rida ut på och i grupp men är pigg och kan bli lite stark. Hoppar och går fram på allt för de mesta men kräver en lugn, mjuk och förstående ryttare. Utbildad LB/LB. Står nu i hallstahammar men kan inte vara kvar hos nuvarande fodervärd. Kontraktet går ut första helgen i april och finns ingen möjlighet för mig alls att ta hem henne så hon måste få ett nytt hem innan dess.
Är verkligen akut så ber alla er om hjälp att rädda min fina lilla häst, dela gärna och har ni några frågor är de bara att maila mig på [email protected]

Film: http://www.youtube.com/watch?v=EJkXuaaa0mo

/Tack på förhand Åsa
 

 
( klicka på bilderna så blir dom större )
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så otroligt fint häst du har! Skulle inte ha tvekat en sekund om det inte vore för ekonomin.
Hur lång är du? Tänkte tjejen din var ju inte så hög. Blev bara nyfiken :) lycka till!

Svar: hej! tack så mkt :') hon har fått en ny fodervärd nu iaf och de går superbra för dom :) jag är 163 :)
Åsa

2013-03-18 @ 12:20:04
URL: http://www.ellenimitten.blogg.se
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0