Great morning !

Vaknade upp på grymt bra humör strax innan 10 imorse, lite märkligt med tanke på att jag hade insomnia inatt och inte somnade förens vid 4 typ. Vaknade iaf upp när F drog till gymmet och blev så kallt i sängen då så jag klev upp och såg att solen sken och blev ännu lyckligare då, maxade lyckan ännu mer genom att dra på lite skön musik så har typ dansat runt av lycka här hemma hela morgonen haha :D Ibland är livet bra underbart ♥
 
Lyssna på den här och framför allt, kolla videon för den är så jävla grym alltså! Saknar ord för känslorna jag känner när jag lyssnar på den här !!!
 
Nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe sen blir de en PW med hunden, ååååh va jag älskar att våren äntligen  verkar vara på väg på riktigt, loveli ♥
 
 
Morning pic !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0