WTF

Började dagen med att gå ner och köpa cigg och efter att inte ha rökt sen kvällen innan (orutinerat att röka upp ciggen när allt är stängt i know) så tog jag den första på vägen hem igen, fick nikokick och ramlade nästan omkull, va nog en och annan som skrattade och undrade va faan jag höll på med hahaha x'D
Vart ännu roligare när jag skrev till Emma och hon berättar att samma sak hände henne fast i rulltrappan inne på inter sport hahahahaha vi står för underhållningen i centrum på måndagar som ni förstår xD
 
Förutom de och att jag och Emma har bombat varandra med iphone rebusar och mms så har de inte hänt ett jävla skit idag och jag är så jääääävla uttråkad. Hatar måndagar..
 
Juste värsta va ju igår, skulle dammsuga lite snabbt bara och då går proppjäveln (samma som för drygt 1 mån sen) så när jag ska sätta i en ny så gick den på samma gng som jag stoppade i den :O Sjukt ovärt och jag fattar faan inte varför den som är minst ska täcka de mesta i lägenheten? :S Har nu bara el i halva vardagsrummet, halva köket och badrummet, askalas! Men de får vänta tills mamma kommer ner imorn pallar inte göra ngt åt de nu och inte så att jag brukar använda spisen så jätteofta iaf, de får bli donken till middag :D
 
Ska tråka vidare nu i väntan på att de händer ngt, ska springa och sola sen iaf om Emma inte blir levande begravd när hon pluggar :O
 
Väldigt intressant inlägg känner jag haha
 
 
Tjooo !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0