Vän + filmmys

Haft en supermysig kväll med Simon precis, snackat skit, kollat på massa roliga saker på internet, typ living dolls och sånna saker haha ni måste kolla upp de alltså, man blir seriöst rädd :O :S
 
Vi kollade på film sen också som precis tog slut, Project X för Simon hade inte sett den och jag har inget emot att se den igen, så jävla grym film och man blir så sjukt taggad på att festa och bara röja sönder när man ser den. Så har ni inte sett den så måste ni göra de :D
 
Innan Simon kom hit så va jag iväg och solade. Stoppade in pengar i mitt 'vanliga' rum typ men så fastnade pengarna och jag fick inte ut dom och fanns ingen att få tag i, sjukt irriterande. Fick stoppa i pengar i ett annat rum ist så aa de blev en dyr solning.. Ska aldrig mer gå dit faan blir så jävla irriterad och va grisigt som faan där. My fitness 24 i fullersta va de iaf (dom äger även solariet jag brukar gå till som ligger precis breve) så gå inte dit, har verkligen bara blivit värre och värre. Tar hellre en lite längre promenad upp till de andra stället jag brukar sola på, där är de iaf fett rent och fräscht så lätt värt dom extra kronorna.
 
Nu sitter jag med en kopp te och ska snart lägga mig, Simon sover typ redan för han ska upp och jobba imorn, stackarn :P
 
Så skönta tt han flyttade hit så himla nära mig, blir ännu lättare att ses nu, bästa Simon, finns inte många killar som han, love you gubben ♥
 
Jag & Simon på fest hemma hos mig för ett tag sen :)
 
 
Sov gott, natti !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0