Totalt mörker

Aa de är den där när man har vänt på dygnet, somnar vid 8 på morgonen (om man har tur) bara för att glömma bort att ställa kl och vakna upp strax efter kl 16.. inte ok, inte ok nånstans.. Glöm inte bort att du är världelös, väääärdelööööös !
 
Jaja jag ska iaf som den vanliga människan jag är strax släpa mig ner till ica för att köpa mat (läs cola och munkar) för att sedan kriga mig tillbaka hem genom moddsnön och sen ännu längre bort och vidare - till solariet. Dels för att de är snyggt att va brun (säg inget om cancer nu de får man ju faan tom av att äta potatis och andas luft nuför tiden så vi skippar de) så är de ju typ de enda stället där de är ljust och varmt den här tiden på året vilket såklart gör de till min absoluta favoritplats!
 
Juste min resa är framflyttade lite (inte alls bitter) men inte så vidare länge bara att de inte blir ngt åka av på lördags som de va tänkt. Så ni får stå ut med uppdateringar från mitt liv i sverige ett litet tag till, äre lugnt lr?
 
Superseriös idag känner jag, planerade en öl med Emma på Olles men insåg snabbt när jag vaknade av terroristsms från henne att idag är jag alldeles för seg. Sen får man ju va lite ekonomisk också, jag tänker som såhär att skippar vi ölen idag så har vi ju råd med fler öl på lördag vilket resulterar i att få en ännu bättre fylla än om vi skulle gått ut idag och bara blivit medelmåttligt berusade, så kan vi ju liksom inte ha de.
Vuxenpoäng till oss :D
 
 
Tack å hej leverpastej !
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0