Sunshine

Har ÄNTLIGEN lyckats vända tillbaka dygnet igen :D Sket i att gå och lägga mig igår och passade på att få massa gjort hemma ist, tokspeedad på kaffe lyckades jag städa, köra diskmaskinen, tvätta, bädda rent ochha hemmaspa för mig sj med ansiktsmask, rakning, hårinpackning och hela köret, asmyyyyys! Hade tänkt springa en runda också men va alldeles för kallt kände jag och sen kom Jackan hit och lite senare kom Felix också :)
 
Vi låg i soffan och degade bara och kollade på outsiders på tv, va så sjukt jävla konstiga människor med där igår vi låg typ och skrattade så tårarna sprutade, kunde typ inte andas hahahahaha x'D
Jackan drog hem vid 22 typ så tog med mig Rizzla och följde med henne en bit på vägen då sen gick jag hem igen.
Sen skulle jag och Felix kolla på en av Johan Falk filmerna för jag har inte sett ngn av dom men de gick väl typ 15 min sen däckade vi båda i soffan så så bra va den haha xD Jag hade ju dygnat så inte så konstigt jag av trött iofs, vaknade upp i soffan imorse vid typ 9.00 och kände mig jättepigg och så sken ju solen för fullt ute också och då blir man ju ännu piggare och gladare :D
 
Hann tyvärr inte med att sola igår som jag hade planerat så ska gå iväg och göra de strax och sen tänkte jag nog ta en PW direkt efter de i de fina vädret :)
 
Ska bara dricka upp min goda kanellatte först hihi ♥
 
Ikv har jag ingen aning om va som händer, skulle vilja dra på bio lr ngt, typ vad som helst? Anyone? ;D
 
Have a nice sunny day !
 
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0