Onsdag I'm in love

Aa de går fort i svängarna här, alla som känner mig vet att mina humörsvängningar går upp och ner, fortare och läskigare än självaste vilda musen på gröna lund. Men nog om detta.
 
Vaknade upp på strålande humör och utvilad efter att ha krupit ner i sängen runt 8.00 imorse, vaknade då som förväntat upp igen vid 15.30 och läser gulliga sms de första jag  gör, aaaaaaw då blir man ju typ en såhär asamegasuperduperlyckligchey lr hur :D Dagens outfit blir ett smile, endast! ;)
 
Ska käka lite frulle nu och sen möta upp finaste Emma för lite solning. Vidare hem till mig sen för att fixa oss och insupa lite vin och skvallra i vanlig ordning innan vi kravlar oss ner till Olles för de vi gillar att kalla onsdagsöl. Bra jävla planering :) Tidsoptimist som jag är så borde jag dock sätta fart nu. Lr iofs om JAG är tidsoptimist så vete faan va Emma är för ngt, vill inet gå in på detaljer och va elak då jag tycker om henne så mkt men aa vi kan väl göra en liknelse med en pårökt snigel som nyss blivit trampad på, nuff said..
 
 Lite blandade kompostbilder från veckan
 
Höööööörs !
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0