Min räddande ängel

För några dagar sen så slogs mitt liv i ännu mer spillror än de va innan, visste inte va jag skulle göra lr säga, jag ville bara ge upp..
Men då kom du, min fina saknade vän och erbjöd mig en annan väg, en väg härifrån. Så nu helt plötsligt har allting vänt och en början på mitt nya liv ligger framför mig och att du kommer vandra den vägen med mig känns mer än underbart. de finns inte ord för vänner som dig och jag är så jävla glad för de här!
 
De är verkligen som du sa, de här är ödet, meant to be, de är min tur nu - du & jag gumman ♥
 
Fiiiinaste Janna 
 
Bild från sommaren 06 när jag och Janna va i turkiet 2 ggr med bara några dagars mellanrum haha :D
Bakis som 2 djur och tar en återställare efter beachen ;)
 
Snart sitter vi sådär igen, tillsammans :D
 
Jag längtar ihjäääääl mig helt seriöst, bara 1 vecka kvar :'D

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0