Man ska aldrig säga aldrig..

..just därför gör jag aldrig de, hehe ;) Nu ska jag tydligen dricka iaf så aa så mkt för den lugna fredagen som jag såg fram emot ngt så otroligt (nooooot) 
 
Simon och jag taggar till skogen för redlöst krök och stök!! Va är bättre än en snöhög att lägga drickan i på kylning liksom, awesome säger jag bara! Lilla Rizzla får följa med också för hem därifrån lär vi ju knappast komma haha! Så måste snart ner till systemet för att inhandla den där goda drycken som folk väljer att kalla för vin, yummi yummi in my tummy ♥
 
Hinner möta upp Emma en snabbis innan också, lika bra om de skulle va så att jag inte kommer hem imorn.
Fast nää om jag inte däckar i en snöhög och fryser ihjäl, blir översprungen av en flock vilda älgar lr hamnar på maria pool för magpumpning och inte överlever så hörs vi igen imorn om inte i ngt senare fylleinlägg, håll utkik !
 
Langar lite sommarbilder på mig och Simon från midsommar -11
 
''
 
Simma lugnt ikv och kom ihåg, de är bara döda fiskar som följer strömmen !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0