Helgen

Hoppas alla haft en bra helg? :) Jag va ute i fredags och igår låg jag typ bara hemma och va död. Märks att man börjar bli gammal haha
 
I fredags startade jag och Mickan med några glas vin hemma hos mig först sen gick vi ner till o'learys där vi mötte upp Emma, Kim och Ullis. Först massa öl som sen övergick i drinkar och jag och Emma döpte faan en egen drink där nere haha, 'Sunset Boulevard' godaste jag druckit ♥
Kom ner massa fler roliga människor sen och sen så träffar man ju alltid på massa folk man känner där nere så de va roligt som alltid :) Lite efterfest hemma hos mig som resulterade i vindrickande till kl 6 på morgonen xD
Min huvudvärk igår ska vi inte tala om, fy faan låg i sängen hela dagen från 6.30 - 18.00 förutom ett par promenader med voffi. Gode gud alltså haha men de vare värt för hade så jävla kul i fredags!! Kärlek till sällskapet :* ♥
 
Pics från i helgen :D
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0