First day of 2013

Nytt år nya tag !
 
Hoppas alla hade ett bra nyår? Mitt behöver vi inte diskutera ngt överdrivet, mådde kasst och låg hemma och hade filmkväll med mig sj och massa gott och sen började jag nörda Entourage och är redan inne i mitten på säsong 2 haha. Har alltid velat se de men eftersom jag aldrig är ensam och de är smidigast att kolla serier som båda 2 vill se på så har de helt enkelt inte blivit av eftersom alla utom jag i hela världen verkar ha sett de. Har sett lite random avsnitt då och då men inte mer. Nu är jag helt besatt dock, började kolla igår som sagt och nu kan jag inte sluta, har redan säsong 3 nerladdat också ;)
 
Idag har de bara vart sängmode hela dagen, sov till kl 13 typ sen sov jag vidare till kl 16, helt förstörd. Bara legat i sängen och kollat Entoruage som sagt, kunde inte ens slita mig när jag skulle bada så datan fick hänga med in i badrummet haha :D
 
 
Har precis käkat donkenmiddag och vart nere och handlat gurka, dipp och cola så ska fortsätta med mitt slappande tills imorn. Imorn kommer min älskade lilla bebis hem också, ååh va jag har saknat henne!! Min lillesyrra  är snäll och kör hem henne hit ngn gng under dagen imorn :D <3
 
Right now
 
God fortsättning allihopa !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0