En dag som alla andra?

Nej fuck de där idag är de faan fredag och jaaaaaag, ska INTE ut! Tror jag iaf, nyvaken så vet inte riktigt än, ngn som ska ut, ta med mig snälla snälla snällaaaaaaaaaaa?
 
Vaknade upp med smärtor som av vissa privata skäl inte ska diskuteras mer detaljerat här på bloggen (för eran skull självklart) men men man överlever väl de här också.
 
Nu lite frulle (ja frukost är faktiskt ALLTID den FÖRSTA måltiden på dagen efter man vaknat) sen ska jag i rekordfart med mina grymma puma shape skor springa till solariet och hoppas på att låren och rumpan får sig ett riktigt mördarpass på dom 3,2 min de kommer ta att springa dit !
 
Bild från igår, blir nog bannad från blogg.se om jag lägger upp en bild på mig sj right now så sry!
 
 
Ba bye !
 
 
 
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0