De hände en grej

Igår va de onsdag vilket betyder lill-lördag ;) Jag och Emma skulle bara ner och ta EN öl på olles men sen kom Kim ner och sen hände de en grej haha xD En öl blev till 2 och sen 3 och 4..
 
Träffade fett sköna grabbar där nere som Kim kände och när olles stängde vid 23 så blev de helt plötsligt bestämt att vi skulle till harry b james så sagt och gjort så åkte vi dit. Dock dissade Emma och Kim mig innan vi åkte så fick leka vidare på harrys med Kim, Rick och Emil - korvfest!
Fö. va de Kim som fick för sig och bloggrapea mig igår om ni hade några funderingar kring de förra inlägget så va de inte jag ;) Först ahan gjorde när vi kom till harrys va att sno min telefon, trodde han skulel kola bilder lr ngt annat kul men nää då gick han in och bloggade ist hahaha x'D Så jävla skön snubbe :D
 
Riktigt spårad kväll iaf vi tog en taxi hem till Kim och festade vidare till typ kl 5 imorse lr ngt haha, minnesluckorna är allt för många men kul som faan vare iaf :D
 
Rick - nöden har ingen lag ;)
 
Rick och jag inne på harrys haha :)

 
Här va va vi roade oss med hemma hos Kim iaf, festens höjdpunkt haha x'D
 
Idag mår man som man förtjänar - skjut mig !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0