Bra jävla skit

Aa faan just nu leker allt typ, life is gooooood man !
 
Bloggat dåligt den här veckan I know men skitsamma, majoriteten av dom som är inne här och läser är ju iaf bara haters som måste hålla koll på va jag gör hela tiden, era nyfikna bittra jävlar men varsågoda, här har ni ;)
 
Springer runt som speedad på tjack hela dagarna med Emmma och Tjackis typ och driver varandra till vansinne och även alla andra runt omkring men aja vi har fett kul iaf så känns som att allt annat kvittar då, lr hur? :D
 
Igår shoppade jag loss med mammas kort i globen, blev typ 3 par jeans, 1 linne, 5 olika tröjor/toppar, lite smycken osv osv = jätteglad chey!
 
Ikv blir de att hänga i gäng hemma hos Felix iaf med Emma och Kim, avlider typ redan för jag vet hur efterblivet de kommer bli hahaha, ooooorkar inteeeeee x'D
 
Juste haha, satt på terapin idag och diskuterade allt som hänt under dom här veckorna och hon avslutar med att påminna mig om att softa med alkoholen i helgen och gärna köra varannan vatten lr iaf byta ut så jag kör 25% vin och 75% sprite ist för tvärtom hahahaha så jävla skön vem tror hon att hon pratar med liksom? Fattar inet alls va hon menar xD Efter 3 glas ligger jag ju typ på golvet och försöker lära mig simma typ men vadå de är standard ju, ere helg så ere ;D
 
Nu sk ajag kasta i mig en kaffe, locka håret lite och ta fett med egobilder och bomba instagram med tills Felix och gänget tränat färdigt, tyyyyyyyp !
 

 
 
Hepp påre !

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Du är så jäkla härlig Åsa!
Din styrka att på något sätt alltid hitta tillbaka till det bra efter hårda motgångar är helt fantastisk.
Att du helt öppet vågar dela med dig av såväl motgångar som framgångar är så galet starkt!
Du är inspiration för mig, du är power! <3

Svar: underbara du, värmer som faan att höra ska du veta. du är finaste <3
Åsa

2013-02-03 @ 11:22:17
URL: http://prinsessanrossi.blogg.se
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0