Baksmällan och kvällsfyllan

Hade en stört jävla rolig kväll igår med början i skogen hemma hos Nicole. Fyllan kom snabbt efter att vi dragit igång med ölspelet kan jag ju säga och sen gick de bara utför. Med en 3liters vinbox och utan att ha ätit ngt på hela dagen så va de väl inte så konstigt kanske haha. Bil hem från skogen typ strax efter 12 och blev avsläppt hemma, lämnade Rizzla hemma och bytte om sen va de dags att möta Emma och ett pat kompisar till henne så traskade vi bort till Tim där vi krökade vidare. vinboxen blev lättare och lättare och jag blev fullare och fullare. drog oss därifrån vid 5 typ och minns inte ens att jag somnade lr dom 2 timmarna innan de heller typ haha men aa kul hade vi iaf :D
 
Vaknade upp idag vid 13 idag av att Emma ringde, ville seriöst döda henne ljudet från telefonen va allt annat än uppskattat av mitt huvud. Legat bakis heeeela jävla dagen och inte förens typ nu när jag strax ska ge mig på vinet igen så börjar jag känna mig någorlunda normal.
 Sitter och väntar på Emmma, Kim och några till så ska vi föra lite här hos mig innan vi går ner till Olles för att kolla på Magnus Betnér :)
 
Vill inte ens tänka på hur jag kommer må imorn men aja de är alltid värt de, lr? ;)
 
Enda bilden som går att visa från igår, haha. Början av kvällen hemma hos Nicole
 
Sup & svälj, trevlig helg !
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0