Tack

Vill bara säga tack som faan till alla er som funnits där för mig, som stöttat mig genom allt, lyssnat, tjatat, dragit med mig ut osv, ni hjälpte mig att komma tilbaka till livet ♥
 
Är så himla glad över att allt ljusnade, att jag har haft er där vid min sida hela vägen, de är tack vare er som jag fortf är kvar här. Tack för att ni ståt ut med allt, tack som faan !
 
Sjukt glad att jag träffade dig också, du får mig att må så jävla bra, du suddar ut allt de jobbiga och tråkiga och bara gör mig så himla glad hela tiden, bästa du, om du bara visste hur mkt du har gjort för mig ♥
 
Tack även till er som inte är kvar i mitt liv längre, sörjer inte er lr ngt alls. Är bara så glad att jag insåg va jag hade för folk runt mig och rensade bort all skit. Mår så mkt bättre idag utan er, speciellt utan dig, du visade vem du verkligen va och nu vet alla andra de också. Sluta gärna snoka i mitt liv också och om mig, de är bara patetiskt koncentrera dig på ditt eget liv ist för du har inget med mitt att göra längre :)
 

 
XOXO  

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0