Jag lever

Hej hej! Måste ju såklart ursäkta min dåliga uppdatering men har haft lite annat för mig dom senaste veckorna så bloggen har fått hamna lite på hyllan.
 
Har mest hängt med Felix typ och Emma, Tjackis, Kim osv och de har vart så jävla sjukt så ni anar inte, ni gör mig så jävla lycklig era tards haha, tack som faan ♥
 
Lite snabbinfo då:
Kan berätta att jag satte i nytt hår för några veckor sen, gjorde de hos supergulliga och duktiga Jasmine :)
 
Sen så har jag även piercat om min tutte, hade ett hål där innan som halft hade växt igen och de va ändå inte piercat på rätt ställe så vi gjorde om de fast längre in närmare sj bröstet om ni förstår (så som de ska va alltså haha) så nu sitter de ett smycke där igen :D
 
Har äntligen fixat naglar också, nu när man är stallfri och allt så blir de så himla mkt lättare, sååå skönt! Bästa Emma gjorde dom på mig ♥
 
Alla ♥ dag spenderades med Felix, åkte runt lite under dagen, åkte och köpte donken (haha såklaaart) och sen vare bara hem till Felix för chillmys resten av kvällen :)
 
Har insett också att sverige inte är så illa trots allt, livet är riktigt bra just nu och de känns otroligt skönt kan jag säga, ren LYCKA !
 
Bjuder på en liten bildbomb



Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0