hej svejs

Faan va veckorna går fort, tiden bara flyger iväg så snart kommer faan våren va här också hoppas jag :D
 
Går runt med en sån jävla good feeling i kroppen hela dagarna alltså, önskar ni kunde känna min lycka för satan va jag har saknat den, tycker om när vi umgås så mkt som nu haha xD
 
Sen måste jag ju bara säga att DU är så himla bra, och bra för mig, du gör mig så jävla glad :)
 
Blev bara lite chillkrök igår, va inte så jättesugen och hände inget övderivet kul direkt. Så satt henna hos Kim och AB med dom, Emma, Tjackis, Jill och en tjejpolare till Kim och drack några glas vin. Trevlig kväll som avslutades med att jag mötte upp Felix senare, köpte GP mat med oss och drog hem till mig och slagga. Vaknade upp idag utan att va bakis, liiite kanske de bankade i huvudet ska jag erkänna men de ordnade sig snabbt :)
Drog i oss lite frukost och nu ikv blir de baar chill med Felix :) Faan rätt duktigt att bara kröka en av helgens dagar måste jag säga, vuxenpoäng ;)
 
Nu ska jag hoppa in i en dusch och plocka undan lite hemma sen hoppas jag att jag får med mig Felix till solariet om en stund för pallar inte gå ner dit sj haha ;D
 
 
Trevlig lördag på er alla !
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0