Goooomorron gomorron

Vaknade upp vid 10 idag, mådde helt ok då men strax efter kom illamåendet och de sitter fortf i tyvärr :(
Ska egentligen va på terapin kl 13 idag men har ringt henne och bett att få komma senare lr i ngn av dagarna här för kan inte ta mig nånstans nu liksom och de är jättesynd för behöver verkligen prata med henne :/
 
F drog och tränade nyss så är ensam hemma nu och tvingar i mig lite te och hoppas att jag ska må lite bättre.
 
Måste ner till centrum iaf om ngn timme och träffa Kim och Emma, för idag sticker Kim till thailand i 3 jävla mån, that lucky MF :O Så måste ju ner och säga farväl till den lilla rackaren! Mest betyder de faktiskt att jag kommer få ha Emma på heltid nu haha, men de göööör inget :D Har lovat Kim att jag ska ta hand om henne när han är borta :) :) 
 
Men jaja, solen skiner iaf så hoppas att ni får en grymt bra dag allihop :)
 
Bjuder på lite bilder från helgen också :)
 
 
P U S S  !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0