1 till fux i mitt liv :)

Lite sammanfattning av va som hänt senaste veckan, avramlingar och allt hit och dit ;)

Ni vet ju att jag gjorde illa handleden i början av förra veckan. Då hade jag åkt av bebis-Lingon så de hette duga och missade ridhusväggen med bara några cm, haha xD
Den va iaf bra i slutet av veckan och i söndags provred jag med den. Blev ridbanan på Collina som va jättehärlig och handen va fullt funktionsduglig :D

Eftersom handen va bra så skulle jag upp på Lingon i måndags och de blåste utav bara helvete, trodde ridhuset skulle blåsa bort typ. Iaf så åkte jag av igen, haha! Landade snyggt på huvudet och sen ryggen (Y) Klarade mig iaf även om jag är ganska öm här och där ;P

Igår red jag Collina för Jessica på morgonen. Red över bommar i trav och galopp på böjt spår och jobbade på att jag verkligen måste rida henne mellan hand och skänkel, hon måste fram till bettet och sluta trixa med huvudet, hitta takten och gå kvar där. Gick superbra och va hur lycklig som helst tills jag fick kasta mig av henne i farten för att spy. Hade inte käkat frukost och red väl hårdare än min kropp orkade :P Då jag nätt och jämt kunde stå på benen efteråt så fick Collina skritta av sig.

Fick lite käk av bästa Izza ♥ iaf sen gjorde jag iordning Lingon så gick jag och Jessica ner med han till ridhuset. Han va kalasduktig och inte åkte jag av heller, haha xD

Fina Lingon ♥


Idag då, va händer då?
Ska åka till stallet om ett par timmarmen har lite saker jag måste fixa här hemma först. collina ska trimmas i  ridhuset idag, fortsätta träna på de som vi började med igår, supertaggad!

Och imorn bitti ska jag hoppa för Jessica :D Va seriöst över 2½ mån sen sist så ska bli jättekul !!

Min fina Cola

Gottegrisen haha ;D







PUSS på er ♥

Kommentarer
Postat av: annie ♥

Hej!

Har rensat i hästgarderoben och bestämt mig för att sälja lite. Kanske något som intresserar dig? :)



http://narvefors.blogg.se/category/tillsalu.html



Kram Annie

2012-03-21 @ 18:32:30
URL: http://narvefors.blogg.se/
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0