Jävla skitdag

Idag har allt bara gått åt helvete..
Vi blev som sagt hämtade runt 8.30 idag och då va redan snöstormen i full gång typ men vi kom ut till stallet iaf och vad inser jag då? Jo att jag har missat Collinas vacc :@ Den här tiden förra året hade ju Rosanna henne på foder och iom de så hade jag inte stenkoll på när de va. Otroligt klantigt och korkat av mig att inte kolla men aja nu är de som de är, blir att ringa vet. direkt på måndag morgon..

Dock hade vi nog inte åkt iaf pga skitvädret för Anneli åkte inte heller.

Arvid och jag fixade allt till Collina iaf och så la jag på ett stalltäcke under de vanliga regntäcket så fick hon gå ut i hagen. Åkte hem igen vid 10.30 så Collina fick vila idag för hade verkligen ingen lust att rida :(

Aja ny dag imorn, bara rycka upp sig och fortsätta träna I guess, right? :)


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0