Grått och GG

Jaha så va de återigen dags för solen att försvinna, grått och trist när jag vaknade imorse :(

Fick mer tråkiga nyheter idag (de tar aldrig slut) så har bara suttit och myst i soffan med Rizzla och kollat på Gossip Girl med den ena tekoppen efter den andra sen kl 12 typ. Älskar min lilla mysvoffi som mer lr mindre bor i mitt knä när vi är hemma <3

Ska väl åka ut till stallet om ett tag, helt orkeslös och matt idag och tråkiga besked gör de ju inte lättare direkt..

De får helt enkelt bli lite mer te och lite mer GG innan jag pallrar mig ut till stallet idag.


Kommentarer
Postat av: alexina

fin blogg :) spana in vår www.alexinas.blogg.se vi bloggar om kändisar, bilder, texter och vår vardag :)

2012-03-01 @ 18:58:21
URL: http://www.nattstad.se/alexina
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0