Film från igår

Har haft någgra helt underbara dagar med Collina!

I torsdags hopptränade jag för Jessica, banhoppning. Vi har extra mkt att jobba med nu pga. min hopprädsla som krupit sig fram. De är sjukt hur man kan tycka ngt är så himla roligt fast man även tycker att de är läsigt. Detta har tyärr lett till att Collina har börjat stanna allt oftare när jag tvekar :( Så inte bara för min skull utan även för Collinas så måste jag tuffa till mig och komma över de här nu!

På tal om hoppningen så ska jag nog till Runsten på pay&jump den 31a, om en vecka alltså vilket betyder att jag endast hinner med ett markarbetspass och en till hoppträning innan de är dags. Kommer hoppa 70 & 80 lr 80 & 80 får se hur de känns på träningen på torsdag :) Ser fram emot de som faan iaf :D

Här kommer iaf en film från igår när jag red henne en stund på ridbanan. Hade ridit ut i typ 30 min först och hon kändes så himla loss och fin, gjorde i princip allt jag bad henne om :') Hade kunnat rida runt på henne för alltid, så härlig känsla - jag älskar min häst ♥



Efter jag hade ridit så fick hon gå ut i hagen utan täcke för första gng i år och man såg verkligen hur hon njöt där ute i solen med otroliga 16 +grader :D Kan slänga upp några bilder på nakenfisen imorn :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Gud vad fin hon har blivit! =)

2012-03-27 @ 18:14:16
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0