:/

Nyss hemkommen från stallet, blev bara en snabbvisit för att fixa mat, mocka och lite sånt.
När jag har dagar som denna rider jag oftast inte för de blir aldrig bra om jag sitter upp på hästryggen då. Skillnad om de är ljust och går att rida ut då funkar de men som idag när de är mörkt ute så hade de blivit ridhuset och när jag mår skit så kan jag inte göra bra ifrån mig och de slutar oftast med att de går åt skogen då.
Alla som håller på med hästar vet hur känsliga dom är och Colis är inget undantag. Men de klart varför ska hon prestera och göra bra ifrån sig om jag rider som en kratta? :(
Nog med depp för idag, vi hörs imorn och då ska Rebecca med ut till stallet för att fota oss :)

Gott med kedjor? :P
Söt kolik-Collina förra veckan ♥

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0