Bra med snälla grannar

Kom precis hem från stallet.

Började med att vi fixade mathinkar och höpåsar. Sen dags att mocka och de kan ju inte jag nu så de fick Krister göra, haha.

Krister är min supersnälla granne och barndomsvän :) Han brukar alltid va snäll och ställa upp med skjuts till/från stallet när jag behöver samt så hjälper han mig alltid att köpa hästmat - världens snällaste med andra ord ! Tack återigen om du läser, haha? xD

Iaf, medans han mockade så spolade jag av hela benen på Collina den förskräckliga, hon hade rullat sig extremt noggrant, tom. i ögonen och öronen? Detta är dock inget ovanligt då Collina rullar sig (ute och inne) ordentligt ca 360 dagar om året, haha ;)
Nästan så jag tror att hon förstod att jag hade ont för hon stod HELT STILLA med hängande grimskaft hela tiden trots att spolrummet inte är hennes favoritställe. Världens snällaste !

Nu är jag hemma och jag och Arvid ska laga mat och hitta ngn bra film att se på. Några förslag? :)

Aja va inte meningen att jag skulle börja skriva en bok här utan hade egentligen bara tänkt skriva en snabb update om stalldagen i korta drag. Va hände, haha? xD

Punkt. Kolla, till och med där förlängde jag inlägget igen med att SKRIVA punkt ist för att bara göra en .

SLUT


Kommentarer
Postat av: Therese Klintestam

sv. Tack för kommentaren vännen! :) Ska försöka fixa mer utrustningsinlägg, lovar! hihi

2012-03-14 @ 21:29:41
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0