Heartbroken

Never gonna make it without you..


Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad händer?!?! :O

Svar: hon måste säljas efter sommaren :'( förlåt men vem är du? känner inte igen efternamnet men vet att du kommenterat förut :P
Åsa

2012-07-16 @ 20:49:16
Postat av: Matilda

Varför måste hon säljas? :(

Svar: hästar är ingen billig hobby som vi alla vet, spec. inte i sthlm. 6k i mån finns inte längre liksom :'(
Åsa

2012-07-18 @ 13:49:05
Postat av: Malin

Oh no! :( Vad tråkigt! Hade verkligen hoppats att det skulle få vara ni nu för alltid efter allt som hänt. Livet är inte rättvist :(

Alltså jag har följt dig och Collina sen ja...tror jag började läsa din förra blogg någon gång när du skulle ner till Egypten och jobba. Usch, vad jag låter som en stalker nu! Haha :P
Jag tycker alltid du har haft spännande bloggar och jag har känt igen mig i mycket av det du skriver. Har också haft ganska mycket motgångar i livet och precis när det känns som att nu blir det äntligen bra så skiter sig något. Kan relatera väldigt väl till det du skriver om. Därför är det så skönt att läsa din blogg, för du är så ärlig, öppen och du lyckas alltid ta dig ur det jobbiga. Man blir liksom peppad, kan hon så kan jag! :)

Svar: jo de hade jag med, ville inte att de skulle bli såhär :( men för hennes skull så väljer jag att sälja ist för att låna ut, vill inte att hon ska behöva åka fram och tillbaka. men ont gör de, som jag vet inte vad :'( ingen aning om vart livet tar mig nu efter sommaren osv även om jag har planer som jag vill få i lås.
gud va gullig du är, inte stalker ju blev sjukt glad av att läsa de där :') skönt att man kan hjälpa ngn iaf i allt elände, blev också peppad nu så tack så jättemkt, de värmer :')

kram
Åsa

2012-07-18 @ 17:22:18
Postat av: Malin

Nä, det förstår jag! :( Vet hur ont det gjorde för mig, blev hästlös för ett år sedan pga jag inte hade ekonomi att ha häst jag heller. Men att sälja sin bästa vän är verkligen det värsta man kan göra! Det gör ont i hela själen och det tar emot så förbannat mycket. Men precis som du säger får man göra det för hästens bästa och sitt egna bästa. Om inte det är osjälvisk kärlek så vet jag inte vad! Det är synd att häst ska vara så jäkla dyrt att ha :(

Naaw, vad kul att du blev så glad av det och att jag kunde lyckas peppa dig lite jag också som du gjort så många gånger för mig genom din blogg. Jag hoppas verkligen att dina planer som du har efter sommaren går i lås, det förtjänar verkligen du! Och jag hoppas verkligen att du hittar det bästa tänkbara stället åt Collina! Jag hejar på dig :) Kram på dig!

2012-07-18 @ 22:22:57
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0