Miljonhästen !

Kan typ inte beskriva hur bra Colis har gått dom 2 senaste dagarna sen jag kom hem, hon har vart sååååå fin att jag fått säga till mig sj att sluta rida till slut, haha :P
Izza har ju vart gudasnäll och tagit hand om Colis när jag va i thailand :) Tack igen!! ♥
För de första rider Izza sjukt bra och som + på de så är hon dressyrryttare så Colis har fått varit dressyrhäst dom här 2 veckorna och de märks kan jag säga för  Izza har verkligen plockat fram en helt ny sida hos min lilla häst, sååå roligt :D Kanske ska fråga Izza om hon vill tävla henne lite, hihi (a)
Aja, ska iaf ut till stallet om ca 1 timme, blir trim i ridhuset igen fast över lite bommar också :) Tänkte försöka filma lite också, är de ngt ni skulle vilja se? :)

Bilder från i fredags








Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0