Vet inte riktigt..

Vet att de inte hänt ngt här senaste veckorna men de har vart lite upp och ner.

Förra veckan hände en tråkig sak som drog mig lite ur balans och fick mig att tänka ordentligt, hur fort allt kan gå, hur mkt man tar för givet, på en sek kan allt ändras.. Ta vara på dom ni har omkring er vill jag bara säga <3

Allt de där ledde iaf till att Collina fick vila + att hon slog över i ridhuset under longeringen vilket hon iofs inte tog skada av tack och lov!
Sen den här veckan blev jag dundersjuk med förkylning, huvudvärk, feber ont i kroppen osv och nu idag har även hostan kommit, jippie..

Idag ligger jag nermyst i soffan med lilla voffi och kollar på Breaking dawn och dricker varm o'boy :) Arvid ligger i sovrummet och kollar ngn serie på andra datan, fick han att kolla på filmen i typ 20 min sen gav han upp haha ;p

Bilden på mig och Collina är tagen strax efter vi kom hem från Thailand :)


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0