Vår? :D

Kom precis in från en promenad med Rizzla i de fina vädret. Massa snö har smält bort utanför oss och solen värmde verkligen :D Hoppas hoppas hoppas att våren hittar hit nu lagom till mars, skulle va så jävla underbart!
Jag påverkas extremt mkt av vädret och tiden på året och vinterhalvåret är ju självklart värst. Kalla, mörka dagar drar ner mig sjukt mkt och jag får nästan aldrig ngt gjort, känner mig bara orkeslös, matt och trött på allt. Senast igårkväll kände jag mig jättenere och så vaknar man upp idag till strålande solsken, då kan man ju inte bli annat än glad, lr hur? :D

Nu ska jag dricka min kopp te och fixa mig innan jag ska ner och handla och sen raka vägen ut till stallet :)

Hur ska ni spendera den här härliga dagen? :D

Bjuder på denna sjukt snygga bild som Ronja tog i veckan när vi satt och solade på stallplan och drömde oss tillbaka till thailand, haha xD



Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0