Min bästa vän

Så många ggr som du dragit upp mig ur skiten, fått mig att kämpa fast jag velat ge upp.
Du har alltid räddat mig för du finns alltid där, du dömmer mig inte och du står alltid på min sida.
Du va min dröm som blev sann och jag har lovat dig att de ska va vi föralltid.
Hur jobbigt allt i livet än är så kämpar jag på, för din skull och du får mig alltid att glömma problemen om så bara för ett par timmar.
Jag är inte mig sj utan dig, de har jag tyvärr redan fått uppleva.
Jag vet inte va jag skulle göra utan dig och vill inte behöva ta reda på de heller.
Kommer föralltid stå i skuld till dig för allt du gjort för mig.

Min bästa vän i hela världen
Jag älskar dig så ofantligt mkt, min röda fara ♥


Paniken bara ökar, jag kvävs snart..

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0