Uppe på ryggen igen

Igår blev de då första uppsittningen på Collina på ca 2 v. Skrittade henne i ridhuset i ca 25 min. Hon va lite på tårna såklart så jobbade henne med lite lösgörande såsom cirkla runt varje hinder och flytta undan för innerskänkeln. Slappnade av till slut och gjorde riktigt bra ifrån sig :)
Eftersom kl va strax efter 7 och de antagligen inte skulle in ngn mer i ridhuset så red jag ut och släckte från hästryggen och då fick hon tokfnatt! Började studsa åt alla håll och när vi kom ner utanför ridbanan skulle jag prata med en i stallet och då stod hon både och stegrade och slog bakut, helt stollig och kunde knappt skritta dom 10 m till stallet haha, toka!

Idag blir de lite samma som igår tror jag, skritta över lite bommar om de ligger kvar :)

Collina oktober 07, första veckan hos mig :)

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0