Lite gladare :)

Colis ben va tack och lov bättre idag så behöde inte linda om henne :)

Sen så hade tydligen lekt utbrytarkung för hon hade sprängt hela sin grind till hagen och hade sprungit runt och roat sig lite på egen hand tills Izza fått tag i henne haha ;D
Inte så konstigt att hon har extra överskottsenergi iofs då hon stått i 2 v nu + att när vi handlade foder förra veckan så köpte jag müsli och pellets med havre, självklart från mustang fast inte havrefritt denna gng och de va väl en sisådär 3 år sen Colis stod på ngn form av havre sist så jaa, haha xD

Nu hinner jag faktiskt inte blogga mer, måste hoppa in i en dusch och fixa mig för jag och Arvid ska till hans föräldrar på middag ikväll eftersom de inte blev ngt i söndags då jag va så sjuk.

Vi hörs imorn, tips på va jag ska blogga om får ni gärna komma med så jag kan hålla igång den, har typ inget roligt att skriva om..


Bilden är från nov strax efter att hon hade kommit hem :)

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0