Kvällssyssla

Stallet blev senare än va jag hade tänkt idag men fick ett städryck tidigare idag så jag körde på ett bra tag, långt ifrån klart men känns iaf sknt med 3 'rum' klara :D

Måste få ordning FORT hemma för kanske får en besiktingstid ganska snart och måste verkligen börja packa ner allt i flyttkartongerna :O För er som inte känner mig så kan jag berätta att vårat byte gick ju igenom, fick beskedet när vi va i thailand så här i månadsskiftet flyttar vi till vår nya lägenhet :D Är såååå glad!!!

Så med andra ord så får stallet bli ikv ist, ska åka om typ 30 min. Dock blir de ingen ridning idag utan ska kolla henne på lina hur hon ser ut i benen så får jag börja rida henne imorn om allt ser ok ut :)

Bild från Runsten 07 lr 08

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0