Djuren djuren djuren

Ja va vore livet utan mina fina djur? Ingenting!

Igår hade Collina vilodag, hon har tuffat på så bra sen 'igångsättningen' så tyckte hon kunde behöva de :) Skulle nämligen ändå bli en snabbis i stallet eftersom jag skulle iväg och handla foder till båda djuren. Collina fick 3 säckar mustang allround müsli som jag köpte sist och hon har funkat bra på de så :) Hon har ju ätit mustang i 2 år nu men hon äter ju alltid havrefritt annars men eftersom hon har blivit så jäääävla seg nu när man riktigt kommer åt henne i ridningen så prövade jag den med havre och jag är jättenöjd, även Collina :D

Till de andra djuret då? Jo Rizzla fick pröva royal canin chihuahua junior som hon älskade!! :D har jättesvårt med mat när de gäller henne men detta glufsade hon glatt i sig :D jätteskönt! Köpte även skor till henne så nu ska hon slippa frysa/skada tissetassarna :) hon går redan jättebra i dom så tror hon snart kommer uppskatta dom lika mkt som sina varma kläder :)

Ska till stallet om en stund men får bli att trimma i ridhuset idag ist för jogging ute då de lär va minst lika mkt isgata där ute som här hemma :/

Bild på skorna samt när hon gör vacker tass som hon lärde sig i förrgår :D


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0