Varmt & kallt

Jag älskar min lägenhet och trivs superbra i den (bortsett från grannarna då) men sen finns de faktiskt en till sak. De är att på dagarna är de kallt här hemma och jag fryser, på nätterna blir de sen jättevarmt när jag sover och jag vaknar upp mitt i nätterna/mornarna och är lika blöt som om jag hade kommit direkt ur duschen. Brukar försöka skruva ner elementet till 0 när jag ska sova och de underlättar väl liiiite men när jag vaknar sen så är de svinkallt. Va ska man göra?
Jag vet att största anledningen till att jag svettas på nätterna är mina mardrömmar och panikångesten, speciellt då jag sover ensam vilket typ är de absolut värsta jag vet, hatar ensamheten övht iofs..
 
Ska försöka prata med min fastighetsskötare och be han kolla mina element ifall de är så att de är ngt fel med dom, är faktiskt väldigt gamla hus så vore ju inte alltför konstigt. Sjukt irriterande iaf.
 
Japp där fick ni dagens i-landsproblem. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bege mig mot solariet för att få lite färg och fylla på energin. Efter de är de tvättstuga 16-19 och ska hinna färga håret under den tiden och försöka montera ihop min andra byrå som jag fick i julklapp, har bara orkat skruva ihop den ena och de va när jag fick hjälp av O haha ^^ Han kommer hit ikv efter kryssningen så har en del att hinna med innan dess som sagt,
wish me luck!
 
Bild från julafton 


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0