Födelsedagsvoffi <3

Idag fyller världens finaste lilla chihuahua 2 år <3
Sjukt va fort tiden går, minns de som igår när mamma och jag åkte och hämtade henne :)
 
Rizzla fick en ny pyjamas av mig i lite tidig present häromdagen och av mamma fick hon en rosa Hurtta sele som jag hade önskat mig, dock va den lite för stor och finns inte i just dne modellen i mindre stl för de va den minsta så får sy in den lite där fram sen så blir de nog bra :D Bild på selen kommer när jag har fixat till den :)
 
 
Till frukost och middag har vi lyxat till den vanliga maten med lite geggfoder (burk), leverpastej, korvbitar och en skvätt grädde - va väldigt uppskattat hihi :D Självklart har de bjudits på ett nytt tuggben också även om hon redan har femhundrasjuttioelva st i sin låda men de klart, är de födelsedag så är de ;)
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0