Blandat

Nu har Rizzla åkt hem till mamma och pappa + mina syskon för att få lite lugn och ro över nyårshelgen med alla raketer osv + att jag kommer ju säkert gå ut och vill inte att hon ska va hemma sj då även om hon inte verkar bry sig jättemkt om raketerna. Hon har de helt klart bättre ute på landet då med familjen och hundarna :)
Tråkigt för mig bara för de blir så tomt hemma utan henne, tänk att ngn så liten kan fylla så stor plats :')
 
Min syrra va gullig och hämtade henne idag när hon ändå va nere i sthlm så slipper mamma åka hit imorn bara för att hämta henne. Mamma kommer hem med henne igen den 1a lr 2a januari när vi ska ses. Ååh jag kommer dö av saknad :(
 
Iaf så va jag nere på kicks för en stund sen, köpte en ny foundation och hittade en ny primer som jag hoppas ska va bra, blev tipsad om en av bästa Isabelle, tack <3 Hon är utbildad inom make up och har ett eget företag där hon jobbar som stylist. Hon är en väldigt insperande person för mig som även är som min extramamma och mentor, kan alltid prata med henne om allt möjligt trots att de skiljer ca 20 år mellan oss :) För er som läst min blogg länge så är de Isabelle som äger Asterix om ni minns honom? Ett arabiskt fullblod som stod i mitt stall för ca 1 år sen och som jag hade för tillridning osv. Saknar denna lilla häst massor, fick så fin kontakt med han så har lovat Isabelle att jag ska komma ut och rida honom snart och hjälpa henne lite :) Så de är alltså via stallet som vi lärde känna varandra :)
 
 
Aja efter kicks så gick jag till solariet, solade ju i förrgår så la mig bara 16 min idag men de räckte ändå för lite färg. Känner mig så mkt fräschare när jag solar regelbundet så ska försöka sola 1 gng i veckan iaf nu så man håller sig brun och fin :)
 
Sitter hemma nu och ska strax göra lite mannagrynsgröt och sen bara slappa i soffan framför TV:n :)
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0