Hoppade igår

Skulle ju ridit ut och galopperat Collina ordentligt men när vi hick ut ur stallet började de snöa så jag reddes i ridhuset ist och faan va jag är glad för de!! De stod massa hinder framme så sänkte bara ner dom till hälften typ (80cm) haha så blev de ansbra :)

Red fram henne ordentligt i trav och galopp med mkt svängar runt hindrena i både trav och galopp. I traven jobbade jag med att få henne loss i sidorna samt att rumpan och bakbenen verkligen skulle följa med in under i svängarna. I galoppen hade hon världens power i hela kroppen så i bytena ryckte hon mig ur sadeln ett par ggr haha ;D

Började sen rulla över ena räcket på volt i båda varven och hon verkligen bara rullade över, höll samma tempo hela volten runt och hade henne perfekt över hindret så gott som varje språng. Gjorde likadant över oxen med vattenmattan också och lika fin sär :)
Hoppade några språng efter varandra innan jag gjorde en bana på 9 språng av allt, supernöjd!!!!

Världens bästa häst har jag <3




Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0