Hemma nu men sticker igen

Hart vart utanför Sthlm och snurrat sen igår fm :)

Jag och hjärtat har varit ute hos min familj i Strängnäs. Vi firade farmor lite i förväg också :) min syster kom dit från Västerås och även min bror som åkte ut samtidigt som oss så va alla vi 4 barn, mamma, pappa, farmor + 3 hundar (som har vart heeeelt vilda btw)

Vi åt iaf god mat, tårta, drack (ja alla utom jag och lillebror som drack cola), badade tunna, promenerade med hundarna osv. Supermysigt <3

Fick skjuts av pappa till Gnesta idag och hade hela 45 min på oss tills tåget gick så vi hittade ett berg med utsikt över vattnet så där satt vi och drack cola och tog bilder :) Rizzla va ju självklart med också <3

Uppdaterar senare ikväll för nu ska vi strax åka iväg till bondeland nr 2 haha :D


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0