Lite trist :/

Va bara i stallet  8 - 12.30 idag för hade möte kl 14 så va tvungen att hinna hem, lämna hund, duscha osv innan.
Men stallet gick bra idag och hann med allt jag skulle förutom ridningen och insläppet som sker senare.

Fick reda på idag att min utbildning ( bartender/barista ) är lagd lite på hyllan pga. för få anmälda än så länge. Känns jättetråkigt eftersom jag såg fram emot att den skulle dra igång snart :( Men hoppas att de inte tar så lång tid innan gruppen är full för är verkligen så motiverad och glad över att jag ska börja plugga igen.

Nu ska jag göra tråkigheter såsom diska och städa hemma. Tänkte försöka hinna laga mat också så de är klart när Arvid kommer hem från jobbet så vi hörs igen imorn :)


Bild på mig och kinaskiten från förra veckan ♥

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0