Jobbvecka på Nolinge

Aa fom idag och tills skolan börjar så ska jag va ute hos Jessica på mitt älskade Nolinge och jobba lite, blir både i stallet och på hästryggen :) Jag har ju inte direkt ridigt aktivt under de här året som Collina har vart utlånad så att bara skritta och trava runt på ridbanan i ca 30 min på Ulla som är under igångsättning va faan kämpigt nog haha xD

Lilla Rizzla är med också och hon är redan efter en dag i stallet världens bästa stallhund :D Sprungit runt lös hela dagen och lekt med Tingeling och Tiger och de har funkat kalasbra, tror de här kommer bli aaaasbra för hennes sociala träning, kryllar ju av folk och djur där ute så :D Dock är hon väääääldigt trött nu, gick direkt och la sig i sin säng när vi kom hem och nu sover hon som en stock :P

Nu väntar jag på att min snygga man ska komma hem så jag kan pussa ihjäl han, har ju faktiskt inte setts på 12 timmar hihi ;) Tog tyvärr inga bilder idag men ska försöka fota lite varje dag iaf :)

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0