JAG HOPPAS AV HELA MITT HJÄRTA


Pratade med mamma igår om att använda pengarna som jag skulle använda till att operera brösten till att ta hem Collina ist, dvs. att mamma står för allt med Collina såsom stallhyra, mat, hovslagare osv tills jag har råd att betala henne sj :D
Är så glad så jag knappt vågar tänka på de, lämnade ut henne på foder den 28e augusti 2010 och nu kanske jag äntligen får hem henne i slutet av oktober :'D

Ni anar nog inte lyckan!!
Min bästa vän i hela världen, hon som alltid lyssnar och aldrig avslöjar hemligheter, hon som alltid finns där, hon som alltid tröstar, min ängel utan vingar, mitt balsam för själen - mitt ALLT








Kommentarer
Postat av: Elin

Gud så kul, ni passar så bra ihop :)

2011-09-17 @ 12:12:30
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: Becca

Vad ska du operera brösten för? :O

Fin häst förresten!

2011-09-23 @ 18:46:05
URL: http://unbeaten.blogg.se/
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0