Utrustning

Ja nytt sånt måste ju som sagt inhandlas eftersom jag sålde hjälmen, stövlarna och favoritjackan strax efter att Colis åkte förra året. Men nu är de bara 19 dagar kvar så :D Gråter seriöst av bara tanen på att hon snart står hemma på Nolinge igen :')

Hjälmen blir självklart en ny JW fast en svart denna gng :)



Stövlarna blir antingen ett par Tretorn lr ett par från Börjes som jag fastnat för




Jackan blir en ny från Kingsland fast den
äldre modellen och brun isty för marin :)


Hittade en bild på denna också från Kingland och vart tokk
är men hittar den inte nånstans :( Ngn av mina hästintresserade läsare som vet vart den finns, ca pris osv? :)

Ett nytt tr
äns skulle inte sitta helt fel heller. Vill helst ha ett Dyón differense :)


Men ett Dyón working
duger bra de med hihi :P


Om ngn av mina läsare har ngt av dessa till salu i fint skick får ni gärna höra av er :)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Kolla hästnet, de har en hel del begagnad utrustning i bra skick och till relativt bra priser :)<3

2011-10-15 @ 11:14:41
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0